جديد وحصريات الساحرروايات عربية

تحميل رواية أرشيف سري جدا pdf – إسلام كرم محمد

تحميل رواية أرشيف سري جدا pdf – إسلام كرم محمد مجانا من موقع ساحر الكتب

تحميل رواية أرشيف سري جدا pdf – إسلام كرم محمد اسمي أشرقت الدهشان.. أريد أن أعيش حياةً سويةً خاليةً من المشاكل، و لكنني قررت أن أُفصح عن الحقيقة أولًا فكانَ مصيري هو الخلاص ،لا أعلم أنّ بذلك سيبدأ كل شيء! و السبب كان.. مُجرّد أرشيف .
هُنا في تلك الرواية يأخذنا الكاتب إسلام كرم مُحمّد إلى عالم مليء بشهوات الإنسان البشرية بمقتل الإعلامية أشرقت الدهشان و اختفاء جثمانها في ظروفٍ غامضة.. و ما ستصدقه في النهاية، فهو قرارك .

اوعى ذكائك يخونك!
الجملة دي بتوصف الرواية، من أول فصل و أنا بحاول أعرف مين له حق يقتل أشرقت الدهشان.. و لحد آخر فصل بتوقع أشخاص مبيطلعوش هما، دماغي لفت! لحد ما وقعت على جدور رقبتي و مسكت في القاتل الحقيقي ، إسلام فهمي قدر يضحك على الكل و من اول فصل، عجبني كل الشخصيات زي شريف الماحي و مراته نجلاء الي طريقة وصف إسلام لمشاعرها خلاني أكرهها جدااااااا ، قصة في منتهى الجمال و ده أقل وصف، طول الرواية بحاول أوصل لحقايق كتير و دمي اتحرق كتير.. اتمنى أشوف القصة فيلم أو مسلسل و واثقة أنه هينجح جدا جدا جدا ، و صدقت يا إسلام لما قولت ساعات الإنسان بيضطر يعمل حاجات هو مش عاوز يعملها عشان يخلص من غلطة ماضي ، و دا الي عمله القاتل .. شابوه يا أحسن مؤلف جريمة

رواية أرشيف سري جدا – إسلام كرم محمد

الرواية جميلة جداً ، من طريقة سرد الكاتب اللي بتخليك تبدأ تفرض- الاحداث من عندك وتتخيلها، بمعني انك فعلاً عايش جوا الرواية ، خيالك بترجم الاحداث لمسلسل ، تحل مشكله وخلاص توصل لطرف خيط تكتشف حاجة تانية تعيد حساباتك تاني فالاخر يظهر الحل ال من سابع المستحيلات عقلك يتخيله ، وتركيز الرواية ع الخمس شهوات وصعوبة التحكم فيهم وتروِضهم ، وفعلاً دا من جمال اسلوب الكاتب والحبكة الجميلة الل رتب فيهم الروايه وطريقة التشويق ف انك متسبش الرواية من ايدك الا لما تخلص فعلاً من حُسن طريقة السرد .
كاتب يستحق ان ترفع له القبعة

استمتع بهذا العمل المتميز وكل جديد مع ساحر الكتب مسرح الحصريات

متنسوش تنضموا لينا فى جروب ساحر الكتب

للحصول على أحدث الكتب والروايات الحصرية أنصحكم بالإشتراك فى جروب ساحر الكتب

ولتحميل المزيد من الروايات والكتب الحصرية انضم الى جروب ساحر الكتب

تحميل رواية أرشيف سري جدا pdf – إسلام كرم محمد
تحميل رواية أرشيف سري جدا pdf – إسلام كرم محمد

قراءة مباشرة : من هنا

لطلب الكتاب : من هنا

للإنضمام إلى الجروب: من هنا

   للإبلاغ عن رابط لا يعمل : من هنا

زر الذهاب إلى الأعلى