تحميل رواية القدماء pdf – سامي ميشيل

تحميل رواية القدماء pdf – سامي ميشيل
أشترك الان في جروب ساحر الكتب لتحصل علي جميع الحصريات قبل نزولها في الموقع

تحميل رواية القدماء pdf – سامي ميشيل مجانا من موقع ساحر الكتب

تحميل رواية القدماء pdf – سامي ميشيل الرواية تدور في خطين متوازيين، الخط الأول به طبيب يقوم بتشريح جثة لها علاقة بأسم الرواية ، والخط الثاني به غرفة باردة بها امرآة في الأربعين، وطفل صغير، وقعيد، وكفيف، تمت عليهم أقسى أنواع التعذيب النفسي والبدني، كل ذلك بدون أن يعرفوا لماذا هم موجودون هنا؟، وماذا فعلوا لكي يكونوا موجودون؟، وما الرابط الذي يجمعهم؟، والسؤال الأخطر، ما علاقة الخط الأول بالثاني؟ ذلك ما تدور عنه الرواية، التي تنتمي لتصنيف التشويق والإثارة والرعب.

من سنين كتيره في حاجة مش طبيعية حصلت وهي اختفاء ٤ أشخاص بدون سبب واضح، أهاليهم وصحابهم دوروا عليهم في كل حتة لكن مقدروش يوصلوا لحاجة، عدا وقت ومافيش أي معلومات عنهم نهائي، وطارت الشكوك والاتهامات ناحية اللا تفسير، والأغرب من الاختفاء ده هي قصة الأربعة دول.

واحد منهم كفيف وعاطل، وواحد قعيد على كرسي متحرك وكبير في السن وبيمتلك ثروة ضخمة، وطفل عنده ١٣ سنة والده مسجون في قضية قتل، وسيدة في الثلاثينات بتشتغل في شركة عالمية، الجميع حاول يربط بين الأربعة دول علشان يوصل لأي حاجة عنهم، بس المعلومات مكنتش كافية، واتحولت قصة الأربعة دول لرأي عام.

الكل كان بيتكلم عنهم في الشارع، وفي الإعلام، وفي البيوت، والشوارع، وبعد مدة مش بعيدة الأربعة ظهروا لكن أجسامهم كانت في حالة مش طبيعية فيها تعذيب وجروح وطعنات، وكل حاجة بقت زي الشمس واضحة قدام الكل، واتعرفت قصة كان بيقودها مجرم كبير، وطبيب تشريح ومنظمتين أجنبيتين خطيرين جدا، بالإضافة لتاريخ طويل عن كيانات اسمها “القدماء” ؟ إيه قصتهم الكاملة ؟ والمعلومات اللي اتنشرت للكل ؟ وسبب الخطف والاختفاء ؟

استمتع بهذا العمل المتميز وكل جديد مع ساحر الكتب مسرح الحصريات

متنسوش تنضموا لينا فى جروب ساحر الكتب

للحصول على أحدث الكتب والروايات الحصرية أنصحكم بالإشتراك فى جروب ساحر الكتب

أقرأ أيضا لنفس الكاتب :

1 – رواية غرفة الموتى : من هنا

2 – رواية يوم مرعب : من هنا

3 – رواية خطايا آدم : من هنا

4 – رواية القدماء : من هنا

ولتحميل المزيد من الروايات والكتب الحصرية انضم الى جروب ساحر الكتب

تحميل رواية القدماء pdf – سامي ميشيل
تحميل رواية القدماء pdf – سامي ميشيل

قراءة مباشرة : من هنا

لطلب الكتاب : من هنا

للإنضمام إلى الجروب: من هنا

   للإبلاغ عن رابط لا يعمل : من هنا

Comments are closed.